Jsem velmi empatický člověk, raději více poslouchám, než mluvím, své klienty chci do detailu poznat – poznat jejich podnikatelský příběh a vize. Proto považuji za důležité nejen se ptát, ale i naslouchat – zjistit, co klienti opravdu chtějí, co potřebují, co je trápí….a jak jim v tom mohu pomoci.
Raději za sebe nechávám mluvit své činy, než silná slova o tom, co vše umím a ovládám – nedržím se hesla „slibem nezarmoutíš“. Prosazuji vždy čestné a poctivé jednání, respekt ke druhým a zakládám si na tom, aby lidé v mém okolí měli jistotu, že na čem se domluvíme, to platí. Před svými klienty zásadně nic nezamlčuji a věřím, že pouze čestným jednáním lze dosáhnout dlouhodobé a spokojené spolupráce.
Netoužím budovat velkou neosobní daňovou nebo účetní kancelář s desítkou zaměstnanců a stovkou klientů. Chci odvádět kvalitní a profesionální služby na vysoké úrovni, pomáhat tak malým a středním podnikatelům, a přitom si zachovat osobní, přátelský, důvěrný a flexibilní přístup. Být za kvalitu své práce zodpovědný pouze svým klientům a sám sobě. Záleží mi na mém dobrém jméně a také na spokojenosti každého klienta.